Blogger Widgets

ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ

ΤΡΕΙΛΕΡ - ΔΙΚΟ ΜΟΥ

** Ο πολίτης ουδενί των άλλων ορίζεται μάλλον ή τω μετέχειν κρίσεως και αρχής**

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

Συνέντευξη: Senka- O Senka αποτελεί έναν νέο και ανερχόμενο rapper με ένα φρέσκο και πολυδιάστατο στυλ γραφής

 


O Senka αποτελεί έναν νέο και ανερχόμενο rapper με ένα φρέσκο και πολυδιάστατο στυλ γραφής. Γεννημένος το 1998 στην πόλη της Καρδίτσας, ο Senka ζει τα τελευταία 5 χρόνια στην Θεσσαλονίκη, όπου και σπουδάζει. Η πρώτη του γνωριμία με το ελληνικό ραπ κοινό έγινε το 2017 με το κομμάτι ''Ασήμι και χρυσάφι'',ενώ τοΜάιο του 2019 κυκλοφόρησε το EP με τίτλο ''ΣΥΝΝΕΦΑ''. Το 2020, η κυκλοφορία του πρώτου του album με τίτλο ''Περήφανοι''θα αποτελέσει την αφορμή να γίνειευρύτερα γνωστός στους ακροατές. O Senka αποτελεί έναν καλλιτέχνη με μεγάλη ποικιλομορφία στην μουσική του, τόσο από την επιλογή των beats,όσο και από την πληθώρα flows που χρησιμοποιεί. Οι στίχοι του συχνά είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με συναισθήματα όπως η αγάπη και η θλίψη, αλλά και αξίες όπως η πίστη και η περηφάνια, χωρίς ωστόσο να λείπει από αρκετά κομμάτια o battle χαρακτήρας και τα ευρηματικά λογοπαίγνια.

Πότε και πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με το rap;

Η πρώτη μου επαφή με το ραπ νομίζω πως έγινε περίπου το 2007, όταν και έφτασε στα αυτιά μου το "Lose Yourself"του Eminem.Ήμουν βέβαια πολύ μικρός και δεν μπορούσα να καταλάβω τίποτα από όσα έλεγε, αλλά αυτός ο ήχος με στιγμάτισε. Fast forward πέντε χρόνια μετά, ξεκίνησα να κάνω τις πρώτες μου απόπειρες στο χαρτί, ξέρεις, πολύ απλά και παιδικά πράγματα. Το 2017, αν δεν κάνω λάθος, δημοσίευσα το πρώτο μου κομμάτι με τίτλο ''Ασήμι και χρυσάφι''. Ηταν μια πολύ δύσκολη περίοδος για μένα και έψαχνα έναν τρόπο έκφρασης και αποφόρτισης, οπότε με την βοήθεια των φίλων μου ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τελείως ερασιτεχνικά κομμάτια. Αυτό ήταν άλλωστε και το σκεπτικό, να το κρατήσουμε οικογενειακά.

Από πού βγαίνει το "Senka";

Το Senka αποτελεί συνδυασμό των δύο ιαπωνικών λέξεων,sensu και  kanashimi, οι οποίες αναφέρονται στην θλίψη, τον θρήνο και την λύπη. Γενικότερα, αυτά τα συναισθήματα με συντροφεύουν στην μουσική και την ζωή μου, αλλά δεν χρειάζεται να είναι απαραίτητα κακό αυτό.Βέβαια, πρόσφατα έμαθα από έναν καλό μου φίλο ότι το Senka σημαίνει "σκιά" στα σέρβικα, οπότε αυτό του δίνει έναν περισσότερο πολυδιάστατο χαρακτήρα.

Μπορείς να οραματιστείς το αποτέλεσμα ενός τραγουδιού σου πριν καν το αρχίσεις;

Σίγουρα μπορώ να φανταστώ το ύφος και το συναίσθημα που θέλω να προκαλεί στον ακροατή. Αν με το αποτέλεσμα μιλάμε για το αν θα είναι αρεστό, φυσικά και δεν μπορώ να το προβλέψω. Υπήρξαν στιγμές που έφτασε στα αυτιά μου κάποιο beat και ήξερα αμέσως ότι το αποτέλεσμα, τουλάχιστον για εμένα, θα έβγαινε φωτιά. Αλλά, σίγουρα, όταν ξεκινάω να γράφω κάτι είναι πολύ σημαντικό, να αρέσει στον κύκλο μου. Είναι πολύ μεγάλη η επιρροή τους πάνω μου, οπότε θέλω το αποτέλεσμα να το γουστάρουν όσο εγώ.

Κάνεις ποτέ αναφορές στην υλική σου ζωή;

Σε οτιδήποτε περιέχει αλκοόλ μόνο (γέλια). Η αλήθεια είναι πως δεν με απασχολεί το υλικό γενικότερα. Κοιτάω να επικεντρώνομαι σε πράγματα που δεν είναι απτά, γιατί αυτά είναι που κοστίζουν, αλλά και μένουν περισσότερο. Μου αρέσει να αναφέρομαι στις ανθρώπινες σχέσεις, τα συναισθήματα, την επιβίωση, την αντίσταση, κλπ. Νομίζω πως έχουν προτεραιότητα.

Ποια είναι η μεγαλύτερη επιρροή σου στη μουσική;

Υπήρξαν πάρα πολλοί καλλιτέχνες και από αρκετά είδη οι οποίοι με επηρέασαν μουσικά. Από τον Meek Mills, τον Eminem και τον Dave,έως τον Ταφ Λάθος, τον Bloody Hawk και τους Βήτα Πεις. Οτιδήποτε νιώθω πως με εκφράζει και μου ταιριάζει αισθητικά, έχει επηρεάσει με τον δικό του τρόπο το γραπτό μου. Μου αρέσει η θλίψη του Σκιάχτρου, ο ερωτισμός του Πάριου, η αλητεία του Nas,η οργή των Slipknot, κλπ. Δεν έχει σημασία απο ποιο είδος μουσικής είναι, αρκεί να μου προσφέρει αυτό που ζητάω.

Πες μας για μία κακή εμπειρία η οποία σε βοήθησε.

Μια κακή εμπειρία ή μάλλον δύο, ήταν ο θάνατος δύο πολύ αγαπημένων μου προσώπων. Ήταν από τα πιο σημαντικά άτομα της ζωής μου και ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για αυτό που προσπαθώ να γίνω ως άνθρωπος. Η φυγή τους με έφτασε στα ψυχικά μου όρια, αλλά έγινε και η αιτία να τα ξεπεράσω. Αν κρατάω κάτι από αυτήν την κατάσταση, είναι ότι έμαθα να μην κρίνουμε ποτέ τον άλλον, γιατί δεν έχουμε ιδέα τι γίνεται μέσα στο σπίτι του. Με έκανε να αναθεωρήσω τους στόχους μου και να εστιάσω στην απλότητα των πραγμάτων.

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που έχεις πάρει και από ποιον;

Λοιπόν, πολύ κινηματογραφική φάση, είναι ένα τυχαίο καλοκαίρι και εγώ πιτσιρικάς αράζω στο χωριό. Δίπλα η γιαγιά μου αμίλητη και για κάποιο λόγο, μια τυχαία στιγμή με αρπάζει από το χέρι και μου λέει:''Να είσαι πάντα περήφανος". Δεν νομίζω από εκείνη την στιγμή να το ξέχασα ποτέ. Η περηφάνια κυμαίνεται στα όρια αλλαζονείας και αξιοπρέπειας, οπότε θέλει καθημερινή προσπάθεια να είσαι αξιοπρεπής. Σίγουρα είναι δύσκολο, αλλά τα οφέλη ανεκτίμητα.

Ποιο κομμάτι σου θα επέλεγες να της αφιερώσεις;

Για καθαρά ευνόητους λόγους και σε αντιστοιχία με την προηγούμενη ερώτηση, θα της αφιέρωνα το κομμάτι με τίτλο "Περήφανοι". Εξάλλου, είναι ένα κομμάτι που το έγραψα για εκείνη εξαρχής.

Το μοναδικό ολοκληρωμένο album που έχεις κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα, είναι το "Περήφανοι" και κάνεις σε πολλούς στίχους σου αναφορά στην περηφάνια. Για ποιο κομμάτι σου είσαι περισσότερο περήφανος και για ποιο λιγότερο;

Όλα τα κομμάτια του δίσκου έχουν μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Το κάθε ένα από αυτά γράφτηκε για τον δικό του λόγο. Είμαι περήφανος για όλο τον δίσκο σαν σύνολο και δενομίζω να άλλαζα κανένα από τα κομμάτια του. Τώρα, όσον αφορά κάποιο κομμάτι για το οποίο δεν είμαι περήφανος, σίγουρα δεν υπάρχει. Ίσως για τα πρώτα μου κομμάτια να έλεγα ότι ντρέπομαι ελάχιστα, γιατί ρε φίλε στα συγκεκριμένα ραπάρω ελάχιστα με προφορά Θεσσαλίας και όπως καταλαβαίνεις, οι φίλοι μου δεν το αφήνουν να περάσει έτσι μερικές φορές (γέλια).Αλλά, δεν πρόκειται να τα κατεβάσω ποτέ, γιατί θέλω να μου θυμίζω πώς ξεκίνησα και απόπού. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα.

Πες μας τις εντυπώσεις σου από τις συνεργασίες σου με τη Universe Music.

Ειλικρινά, είναι τιμή μου όχι μόνο να συνεργάζομαι με τα παιδιά της Universe,αλλά και να μπορώ να τους αποκαλώ "φίλους" μου. Είναι άνθρωποι που με στήριξαν και με βοήθησαν, όταν κανένας άλλος δεν το έκανε και θα τους είμαι ευγνώμων για αυτό. Στο πιο επαγγελματικό κομμάτι, μου έκανε εντύπωση από την πρώτη στιγμή η αγάπη που έχουν για το ραπ σαν τρόπο ζωής και κουλτούρας, αλλά και το open mindness με το οποίο προσεγγίζουν κάθε δουλειά. Ο τρόπος συνεργασίας και επικοινωνίας είναι αψεγάδιαστος, κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό, καθώς προσφέρει αυτή την άνεση στον εκάστοτε καλλιτέχνη να δημιουργήσει. Θυμάμαι χαρακτηριστικά να μπαίνω στο studio του Meshaya για πρώτη φορά, αλλά να νιώθω την οικειότητα να γράψω και να κάνω την μουσική μου. Βέβαια, μπορεί να βοήθησαν οι πίτσες και οι μπύρες που είχαμε, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα(γέλια).

Τι σημαίνει για σένα η συμμετοχή σου στο God Level Cypher 2 με τον Bizarre;

Η συνεργασία με έναν rapperτέτοιου βεληνεκούς, αποτέλεσε για εμένα σημείο αναφοράς. Αρχικά, μου έδειξε πως τίποτα δεν ήταν μάταιο έως τώρα και πως η σκληρή δουλειά ανταμοίβεται. Φυσικά, ήταν τιμή μου να είμαι στο ίδιο κομμάτι με ένα μέλος των D12, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι αποτελεί κίνητρο να συνεχίσω να ποντάρω στην μουσική μου.

Αυτή τη στιγμή ετοιμάζεις κάτι μουσικά;

Αν όλα πάνε καλά, μετά απο ένα χρόνο αποχής, θα επιστρέψουμε στις αρχές του 2022 με ένα single που θα λέγεται ''Bankai'', ενώ ετοιμάζονται και άλλα releases με την Universe Music, τον Στιχομένο, αλλά και διάφορα solo μου. Αυτήν την περίοδο ξεκινάω και τον δεύτερο δίσκο μου, αλλά νεότερα για αυτό σε μελλοντικό χρόνο. Θέλω να ελπίζω πως με την νέα χρονιά θα είμαστε πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί μουσικά αν όλα πάνε όπως πρέπει.

 

Βρείτε τον Senka στα παρακάτω link:

https://www.instagram.com/its.me.cloud/

https://www.facebook.com/akis.kuritsis

https://www.youtube.com/channel/UCpkR-8nI0V-TOOQSG6yF0cA/videos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου