Blogger Widgets

ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ

ΤΡΕΙΛΕΡ - ΔΙΚΟ ΜΟΥ

** Ο πολίτης ουδενί των άλλων ορίζεται μάλλον ή τω μετέχειν κρίσεως και αρχής**

Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Σε μια χώρα με 1.000.000 ανέργους το Υπουργείο Ναυτιλίας έχει άλλες προτεραιότητες



Εισήγηση Γ. Αρβανιτίδη στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής «Δια βίου εκπαίδευση προσωπικού Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενίσχυση της κοινωνικής συμμετοχής στην ακτοπλοΐα, θέματα πολιτικού προσωπικού, συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα και άλλες διατάξεις».
ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΒΑΣΙΚΟ ΠΥΛΩΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
  • Είστε Κυβέρνηση σε μια χώρα με 1.000.000 ανέργους και στο πρώτο νομοσχέδιο που φέρνετε στη Βουλή – μετά από 3 ολόκληρα χρόνια – προσπαθείτε να ελέγξετε τις μεταθέσεις στο λιμενικό και να καλύψετε τις ευθύνες σας για τη ρύπανση του Σαρωνικού. Αυτή είναι η πραγματικότητα. ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ.
  • Η ναυτιλία είναι ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της παραγωγικής μας μηχανής και μπορεί να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης που θα συμπαρασύρει ανοδικά και άλλους κλάδους. Δυστυχώς και εδώ πορεύεστε με ωραία λόγια και «καλές προθέσεις».
  • Ακούμε τον Υπουργό να λέει ότι προσπαθεί να κάνει τον ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ CITY ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ και αναρωτιόμαστε αν ζούμε στην ίδια χώρα. Ξεχνά, μάλλον, ότι η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ στέρησε από την ελληνική οικονομία πάνω από 5 δις € σε ναυτιλιακό συνάλλαγμα, λόγω των capital controls. Ξεχνά ότι στη χώρα μας το τραπεζικό σύστημα αδυνατεί να χρηματοδοτήσει την πραγματική οικονομία, πράγμα για το οποίο η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ φέρει μεγάλο μερίδιο ευθύνης.
ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΕΜΑΤΟ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ – ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΣΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ
  • Με το ένα χέρι δημιουργείτε νέο σύστημα εκπαίδευσης και πιστοποίησης των στελεχών που διενεργούν ελέγχους και επιθεωρήσεις σε νηογνώμονες, πλοία και λιμάνια. Με το άλλο χέρι αφαιρείτε την αρμοδιότητα και το προνόμιο του κράτους να διενεργεί πρωτογενείς ελέγχους και πιστοποίηση σε πλοία υπό ελληνική σημαία, παρέχοντας την αποκλειστική παροχή τέτοιων υπηρεσιών στους νηογνώμονες.
  • Από αυτή σας την απόφαση, ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΧΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ (667.000€), μόνο και μόνο για να καλύψετε τις πολιτικές ευθύνες για την ρύπανση του Σαρωνικού και να αποπροσανατολίσετε την κοινή γνώμη.
  • Η ρύθμιση που φέρνετε – ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι είναι σκόπιμη – ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΥΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ. Για τα υπόλοιπα πλοία που βρίσκονται καθημερινά στις ελληνικές θάλασσες θα ισχύει αύριο, ότι ίσχυε και χθες.
  • Βάζετε όριο ηλικίας στα πλοία που μεταφέρουν καύσιμα, δήθεν για να προστατεύσετε το περιβάλλον. ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ αφού το κρίσιμο είναι η συντήρηση του πλοίου και όχι η ηλικία του.
  • Το περιβάλλον, βέβαια, δεν σας απασχολεί στο άρθρο 128 όπου δηλώνετε πρόθυμος να αποσύρετε εθνική νομοθεσία για θέματα ασφάλειας και πρόληψης ρύπανσης των ελληνικών πλοίων γιατί η εθνική νομοθεσία είναι πιο αυστηρή από τη διεθνή και δημιουργεί πρόβλημα ανταγωνιστικότητας στην ελληνική σημαία. ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ, ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ!
  • Λέτε στην αιτιολογική έκθεση ότι θα ενισχύσετε τη διαφάνεια στις μεταθέσεις του Λιμενικού, επειδή τους πίνακες μεταθέσεων θα τους υπογράφει ο Υπουργός.  Άκουσα, μάλιστα, τον κ. Σαντορινιό να λέει στην επιτροπή ότι έτσι θα μπορεί ο Υπουργός να ελέγξει αν όλα έγιναν σύμφωνα με το νόμο. ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ; Για τις προσφυγές το άρθρο 30 λέει ότι αρμόδιο είναι το Συμβούλιο Προσφυγών. Πρόκειται για μια διαδικασία που αφήνει πολλά περιθώρια για εξωθεσμικές παρεμβάσεις, γι’ αυτό και θα καταψηφίσουμε.
15.000.000€ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΟ «ΤΕΛΟΣ ΠΛΟΙΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΩΝ» ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΝΟ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΡΙΝΕΣ
  • Τα χρήματα αυτά αντί να ενισχύσουν τον θαλάσσιο τουρισμό σε επίπεδο υποδομών, θα καλύψουν τρύπες στον προϋπολογισμό.
  • Μεγάλες επιβαρύνσεις στα μικρά σκάφη μέχρι 12 μέτρα και μείωση της έκπτωσης για τα επαγγελματικά σκάφη από το 50% στο 25% μερικά από τα «αναπτυξιακά» πλεονεκτήματα της ρύθμισης.
ΑΓΝΩΣΤΗ ΛΕΞΗ Η ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ – ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΦΠΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ
  • Προτείνουμε να επανέλθει ο μειωμένος ΦΠΑ κατά 30% στα νησιά μας, όπως προβλέπονταν στο άρθρο 21 του Κώδικα Φορολογίας Προστιθέμενης Αξίας, συμπεριλαμβανομένων επιπλέον της Ρόδου και της Καρπάθου.
  • Πρόκειται για μια κατάκτηση υπέρ των κατοίκων των δυσπρόσιτων νησιών της χώρας, η οποία φέρει την υπογραφή του Ανδρέα Παπανδρέου και η οποία έμεινε αλώβητη έως το 2015 παρά την δημοσιονομική κρίση που έπληξε τη χώρα.
  • Η κατάργηση του ειδικού αυτού καθεστώτος από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ / ΑΝΕΛ οδηγεί σε μια σειρά από πολύ σοβαρά προβλήματα, τα οποία αποτυπώνονται με πολύ καθαρό τρόπο σε σχετική μελέτη του Επιμελητηρίου Λέσβου. Αναφέρομαι:
1. Στη σημαντική αύξηση του κόστους ζωής των κατοίκων των νησιών.
2. Στη μείωση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων που παράγονται στα νησιά.
3. Στη μείωση της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών επιχειρήσεων.
4. Στην αύξηση της ύφεσης και τη συρρίκνωση των τοπικών οικονομιών.
5. Στο κλείσιμο χιλιάδων μικρομεσαίων και μεγαλύτερων επιχειρήσεων, στην αύξηση της ανεργίας και την ερήμωση των νησιών.
  • Αυτή είναι η μεγάλη «προσφορά» της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ στη νησιωτική Ελλάδα, αυτό είναι το αποτέλεσμα της περήφανης διαπραγμάτευσης που κάνετε εδώ και 3 ολόκληρα χρόνια.Ομιλία στο Σχέδιο Νόμου Υπουργείου Ναυτιλίας (23.11.2017)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου