Blogger Widgets

ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ

ΤΡΕΙΛΕΡ - ΔΙΚΟ ΜΟΥ

** Ο πολίτης ουδενί των άλλων ορίζεται μάλλον ή τω μετέχειν κρίσεως και αρχής**

Πέμπτη 24 Αυγούστου 2023

Ο Αεροπόρος Στεφανίδης Παναγιώτης θα είναι Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον Χρήστο Παπαστεργίου και τις ¨Πράξεις Για την Μακεδονία"

 




Στο "ΣΑΡΚΑΖΩ ΝΕΑ-ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ"  φιλοξενήσαμε για μία σύντομη γνωριμία, τον Παναγιώτη Στεφανίδη, Υποψήφιο Περιφερειακό  Σύμβουλο με την παράταξη     “ Πράξεις Για την Μακεδονία ” του Χρήστου Παπαστεργίου.

-Κε Στεφανίδη Από Αξκος της Πολεμικής Αεροπορίας Υποψ. Πολιτικός ; Πως πήρατε τέτοια απόφαση  

 

 Αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά διότι αντιλαμβάνομαι όλα αυτά τα χρόνια ότι απλά δεν γίνεται τίποτα ουσιαστικό προς όφελος της  πατρίδας μας  και των Ελλήνων για την αύξηση του βιοτικού επιπέδου που είναι ντροπή να είναι στο χαμηλότερο σημείο όλων των εποχών !!!

Ειδικά η  ΠΚΜ μένει πολύ πίσω στην ανάπτυξη και στην ευμάρεια σε σχέση των άλλων περιφερειών της Ελλάδας.

Ο Χρήστος Παπαστεργίου μου έδωσε την ευκαιρία να μπω ενεργά στον ρόλο του πολιτικού . Άλλωστε η πολιτική είναι στην ζωή μας και την βιώνουμε όλοι μας καθημερινά και ανεξάρτητα   του επαγγέλματος μας 

 

-Κε Στεφανιδη πέστε μας λίγα λόγια για εσάς 

 

 Είμαι Απόστρατος Ανώτερος Αξιωματικός   της Πολεμικής Αεροπορίας 

Υπηρέτησα από όλες τις βαθμίδες της Πολεμικής Αεροπορίας, Πολεμικές Μοίρες , Επιτελεία , Διοίκηση . Είμαι παντρεμένος με την Ελένη Αβραμιδου η γυναίκα μου εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα σε σούπερ μάρκετ

Έχουμε  δυο παιδιά . Οι κόρες μου είναι πτυχιούχες με μεταπτυχιακά και εργάζονται 

Εγώ γεννήθηκα  και μεγάλωσα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης  στα μάρμαρα του Διοικητηρίου έπαιζα μπάλα πιτσιρικάς . Στο 4ο Γυμνάσιο -Λύκειο φοίτησα 

Η Θεσσαλονίκη είναι η Πόλη μου  ο Τόπος μου  και πάντοτε όπου και εάν ήμουν μετάθεση ήταν μέσα στο μυαλό μου.

Η Μακεδονία είναι η ψυχή μου !!!

 

-Μια και αναφερθήκατε για την Μακεδονία ποιες είναι οι θέσεις και οι απόψεις σας για την  συμφωνία των Πρεσπών του 2018;

 

Πρόκειται για μια κατάπτυστη συμφωνία η οποία ξεπουλά ξεκάθαρα την ιστορία μας ,την Μακεδονική κουλτούρα μας , το Όνομα Μας. 

Το όνομα είναι η ψυχή μας έλεγε ο αειμνειστος Ανδρέας Παπανδρέου σε συνέντευξη του στον Νίκο Χατζηνικολάου 

Ο ΣΥΡΙΖΑ υπέγραψε ο Μητσοτάκης βολεύτηκε και ο Περιφερειάρχης της ΠΚΜ  κος Τζιτζικώστας το εκμεταλλευτικέ στις εκλογές του 2019 όταν ισχυριζόταν στην εκπομπή του κου Αυτιά ως άλλος επιτρέψτε μου τον χαρακτηρισμό  Μακεδονομάχος ότι όσο είναι περιφερειάρχης στον τομέα ευθύνης της περιφέρειας Δεν πρόκειται να κατέβουν οι πινακίδες που αναγράφουν προς Σκόπια.  Βέβαια αυτό Δεν ίσχυσε και τώρα οι πινακίδες αναγράφουν  προς Β Μακεδονία …

 

-Τέλος θα ήθελα να κλείσουμε με μια τοποθέτηση σας για την παράταξη σας και για το τι επιδιώκεται με την κάθοδο σας ως παράταξη και εσείς προσωπικά στις εκλογές αυτές 

 

Η παράταξη μας με επικεφαλής τον Χρήστο Παπαστεργίου  “Πράξεις Για Την Μακεδονία “ δεσμεύεται ότι εάν κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών και εκλεγεί θα εργαστεί σκληρά για να κάνει Πράξεις…σε αυτόν τον τόπο ,την Μακεδονία !!

Και όταν λέμε πράξεις τι εννοούμε 

Η βασική μας προτεραιότητα και επιδίωξη  είναι να γίνουν αναπτυξιακά έργα τα οποία 13 χρόνια τώρα η Διοίκηση Τζιτζικώστα  δεν κάνει. 

Στην αρχή της Δκσεως του έκανε κάποια έργα τα οποία ήταν ανεκτέλεστες ουρές έργων του Ψωμιάδη. Έκτοτε δεν έχει γίνει κανένα αναπτυξιακό έργο. Φυσικά δεν μπορεί να θεωρηθεί αναπτυξιακό έργο η συμβολή της ΠΚΜ στην διαμόρφωση κάποια πλατείας …

 θα επικεντρωθούμε σε μελέτες για έργα που θα υποστηριχθούν από το ταμείο συνοχής και από προγράμματα ΕΣΠΑ με προτάσεις των Δήμων όλης της περιφέρειας ιεραρχημένα που  στόχο θα έχουν την ανάπτυξη περιοχών της Μακεδονίας με απώτερο στόχο την αύξηση του βιοτικού επιπέδου και της ευμάρειας των πολιτών   

Η Δκση Τζιτζικώστα στην πανδημία των δυο ετών ήταν εξαφανισμένη . Όταν οι κλίνες των ΜΕΘ ήταν περιορισμένες , όταν αρχικά οι μάσκες δεν επαρκούσαν, και σε  πλήθος άλλων προβλημάτων η ΠΚΜ δεν ήταν παρών στην επίλυση τους. 

Το μόνο που έκανε ήταν μια εφαρμογή κινητού που την ονόμασε doctor button για συμβουλές ασθενών μέσω κινητού η οποία δεν κράτησε πάνω από 2-3 μήνες διότι ήταν μικρή η συμμετοχή των γιατρών και διότι οι μεγάλοι άνθρωποι που συνήθως έχουν προβλήματα υγείας δεν είναι συνηθισμένοι στην τεχνολογία έτσι δεν υπήρξε προσδόκιμη προσέλευση ασθενών και γιατρών . 

Και φυσικά η περιβόητη  ενίσχυση -πριμοδότηση που έκανε η ΠΚΜ των ελεύθερων επαγγελματιών έγινε μπάχαλο για να επωφεληθούν τελικά οι ημέτεροι  και όχι όσοι είχαν πραγματική ανάγκη. 

Δυστυχώς όμως ακούω έξω στην κοινωνία που κυκλοφορώ καθημερινά ότι ο Τζιτζικωστας ξαναβγαίνει πρώτος. 

Εμείς είμαστε εδώ δίνουμε τίμιο και ανένδοτο παράλληλα αγώνα για να ανατρέψουμε αυτό το κατεστημένο όλων αυτών των ετών. 

Είμαστε εδώ για να φέρουμε την Αλλαγή !!

Προσωπικά επιδίωξη μου είναι η εκλογή μου διότι 30 χρόνια υπηρεσίας στην Πολεμική Αεροπορία ως Αξκος ένα πράγμα έμαθα πολύ καλά να είμαι αποτελεσματικός και να εργάζομαι σκληρά 

Αυτά είναι που θα έχω μαζί μου ως πολεμοφόδια για το καλό της 

Μακεδονίας μας .


 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου