Από την Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης
Ωραιοκάστρου (ΔΕΥΑΩ) ανακοινώνεται ότι την Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2022, θα
διακοπεί η υδροδότηση στο Μελισσοχώρι, λόγω εργασιών που είναι απαραίτητο να
γίνουν για την αποκατάσταση βλάβης στο δίκτυο.
Ειδικότερα, η υδροδότηση θα διακοπεί από τις 9 το πρωί έως
τις 2 το μεσημέρι, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες τεχνικές εργασίες.
Θα καταβληθούν προσπάθειες για την όσο το δυνατόν ταχύτερη
αποκατάσταση της υδροδότησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου