Blogger Widgets

ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ

ΤΡΕΙΛΕΡ - ΔΙΚΟ ΜΟΥ

** Ο πολίτης ουδενί των άλλων ορίζεται μάλλον ή τω μετέχειν κρίσεως και αρχής**

Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Συνάντηση αντιπροσωπείας της παράταξης Πράξει ς# Για Τη Μακεδονία με τον επικεφαλής της παράταξης Χρήστο Παπαστεργίου


Την Τετάρτη 20 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας της παράταξης Πράξεις#ΓιαΤηΜακεδονία αποτελούμενη από τον επικεφαλής της παράταξης Χρήστο Παπαστεργίου και τους Πολιτικούς Μηχανικούς και υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους Νίκο Αρκουδογιάννη και Βασίλη Λεκίδη με το Πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητήριου Π. Μπίλλια και τη Διευθύντρια ΤΕΕ/ΤΚΜ Χ. Λασκαρίδου.
Κατά τη συζήτηση αυτή που έγινε σε εγκάρδιο κλίμα και ήταν ουσιαστική και τεχνικά τεκμηριωμένη θίχτηκαν τα εξής θέματα.
1)Η οδική σύνδεση  μεγάλων πόλεων των Περιφερειακών ενοτήτων της Κεντρική Μακεδονίας  με την Εγνατία οδό, όπως το Κιλκίς, η Έδεσσα και τα Γιαννιτσά, ο Πολύγυρος.
2)H αντιπλημμυρική προστασία περιοχών της Κεντρικής Μακεδονίας που κινδυνεύουν από πλημμύρες όπως η Ασπροβάλτα, ο Στρυμόνας, η Βόλβη, η Χαλάστρα, τα Μάλγαρα, αρκετές περιοχές της Χαλκιδικής αλλά και η ίδια η Θεσσαλονίκη. Προς τούτο απαιτείται η άμεση εξεύρεση πόρων για την εκτέλεση των απαραίτητων έργων καθώς και η ανάθεση εκπόνησης των σχετικών μελετών για τις περιοχές που δεν υπάρχουν εγκεκριμένες μελέτες. Στο σημείο αυτό επισημάνθηκαν οι μεγάλες καθυστερήσεις  που παρουσιάζουν οι εγκρίσεις των Περιβαλλοντικών μελετών.
3)Το θέμα της ασφάλειας της οδικής κυκλοφορίας των οχημάτων που κινούνται στις σήραγγες της Εγνατίας Οδού και ειδικά των οχημάτων που φέρουν επικίνδυνα φορτία όπως καύσιμα.
4)Το μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης, πρόβλημα που με τη πάροδο του χρόνου θα επιδεινώνεται. Συζητήθηκαν λύσεις που έχουν εφαρμοστεί σε κράτη όπως οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία με κατασκευή οδικής γέφυρας υπεράνω της υπάρχουσας Περιφερειακής (flight over) ή υπόγεια σήραγγα υποκάτω της Περιφερειακής.
5)Επισημάνθηκε επίσης η τήρηση των εγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων για τη κατασκευή του Μετρό.
6)Η αναγκαιότητα συντήρησης του επαρχιακού δικτύου που είναι σε άθλια κατάσταση. Απαραίτητες εργασίες είναι η διαγράμμιση του δικτύου, η αποκατάσταση του φθαρμένου οδοστρώματος στα σημεία όπου αυτό είναι επικίνδυνο και η νέα χάραξη οδών εκεί όπου κρίνεται απαραίτητο.
7)Το τεράστιο πρόβλημα έλλειψης χώρων στάθμευσης στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
8)Τέλος επισημάνθηκε το πρόβλημα της μηδενικής ή μονοψήφιας απορροφητικότητας που υπάρχει στους 10 από τους 12 άξονες υλοποίησης των έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου