Blogger Widgets

ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ

ΤΡΕΙΛΕΡ - ΔΙΚΟ ΜΟΥ

** Ο πολίτης ουδενί των άλλων ορίζεται μάλλον ή τω μετέχειν κρίσεως και αρχής**

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

Άμεση επίλυση των προβλημάτων των αστικών συγκοινωνιών στον Δήμο Ωραιοκάστρου ζήτησε ο Δήμαρχος Αστέριος Γαβότσης

Τα τεράστια προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών, που παρέχει ο ΟΑΣΘ, στην περιοχή του Ωραιοκάστρου, ανέδειξε ο Δήμαρχος Ωραιοκάστρου κ. Αστέριος Γαβότσης, με την παρουσία του στην κοινή συνάντηση – σύσκεψη για την κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών στο Νομό Θεσσαλονίκης, που συγκάλεσε η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας.
Ο κ. Γαβότσης ζήτησε αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων της λεωφορειακής γραμμής 56, η οποία χρησιμοποιείται από την πλειοψηφία των πολιτών του Δήμου Ωραιοκάστρου για τις μετακινήσεις τους από το Ωραιόκαστρο προς την πόλη της Θεσσαλονίκης και το αντίστροφο.
Ο Δήμαρχος Ωραιοκάστρου συντασσόμενος και με τους υπόλοιπους Δημάρχους, που συμμετείχαν στην σύσκεψη της ΠΕΔΚΜ, ζήτησε να προχωρήσει η άμεση σύσταση και λειτουργία της ΑΣΥΘ Α.Ε προκειμένου να γίνει μέσω ΑΣΕΠ, το συντομότερο δυνατόν, πρόσληψη οδηγών και τεχνικών συντηρήσεων των λεωφορείων για να τεθούν σε κυκλοφορία τα 618 λεωφορεία, τα οποία έχει σήμερα ο ΟΑΣΘ. Απαιτούνται 1.761 οδηγοί, ενώ σήμερα υπηρετούν μόλις 1.345 οδηγοί, εκ των οποίων κάποιοι απουσιάζουν λόγω ασθενειών. Σήμερα από τα 618 λεωφορεία του ΟΑΣΘ κυκλοφορούν μόλις 360-365 και οι περικοπές δρομολογίων σε ορισμένες περιπτώσεις φθάνουν ή και ξεπερνάνε το 50%.
Στο πλαίσιο αυτό απαιτείται να δρομολογηθεί άμεσα η προμήθεια νέων λεωφορείων και στο σημείο αυτό ο κ. Γαβότσης πρότεινε να ανατεθεί στην ΕΛΒΟ η κατασκευή λεωφορείων για τις ανάγκες των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, έτσι ώστε και η τελευταία να ορθοποδήσει οικονομικά και να δημιουργηθούν σε αυτήν νέες θέσεις εργασίας.
Μάλιστα, ο Δήμαρχος Ωραιοκάστρου επισήμανε και την ανάγκη να μελετηθεί ο συσχετισμός των δρομολογίων των αστικών συγκοινωνιών με τα αντίστοιχα του Μετρό, προκειμένου όταν το τελευταίο λειτουργήσει να μπορεί να εξυπηρετηθεί όσο γίνεται περισσότερος κόσμος.
Παράλληλα ο κ. Γαβότσης έθεσε και τα εξής ζητήματα:
  • Την απευθείας σύνδεση της περιοχής της Μυγδονίας με το κέντρο της Θεσσαλονίκης-η λεωφορειακή γραμμή (84) που συνδέεει την ευρύτερη περιοχή της Μυγδονίας να καταλήγει στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
  • Επέκταση της γραμμής 55 μέχρι και την περιοχή του Πενταλόφου και του Μελισσοχωρίου
  • Βελτίωση του κλιματισμού τόσο κατά τους θερινούς, όσο και τους χειμερινούς μήνες, στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
  • Μεταφορά των μαθητών του 1ου Γυμνασίου και του 1ου και 2ου ΓΕΛ Ωραιοκάστρου κατά την πρωινή και απογευματινή βάρδια (προσέλευση και αποχώρηση μαθητών).
  • Υφίσταται έλλειψη δρομολογίου που να εξυπηρετεί τις ανάγκες όσων επισκέπτονται την περιοχή των κοιμητηρίων του Ωραιοκάστρου.
  • Προσθήκη ενός δρομολογίου μετά το πέρας των προγραμματισμένων μέχρι και σήμερα δρομολογίων για τις περιοχές Νέας Φιλαδέλφειας, Μεσαίου, Πετρωτού και Μονολόφου, έστω μόνο κατά την θερινή περίοδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου