Με
εκπροσώπους των μεταφορέων (φορτηγών) συναντήθηκε, στη Χαλκηδόνα του
Νομού Θεσσαλονίκης, ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Β’ Θεσσαλονίκης κ. Δημήτρης
Μάρδας. Οι μεταφορείς, του εξέθεσαν τα προβλήματα που προκαλούνται
κυρίως από τη μη επαρκή εποπτεία της αγοράς των φορτηγών διεθνών
μεταφορών. Επισήμαναν τα διαφορετικά συστήματα εποπτείας των διεθνών
μεταφορέων που υφίστανται σε άλλες χώρες της ΕΕ, όμορες της Ελλάδας και
μη, που είναι αυστηρότερα εκεί, προκαλώντας ταυτόχρονα ένα δίκτυ
προστασίας υπέρ των εγχωρίων μεταφορέων τους. Σημείωσαν επίσης τον
ανταγωνισμό που προκαλείται από μεταφορείς με έδρα την Βουλγαρία. Το
άνοιγμα της αγοράς, σε συνδυασμό με τα προαναφερθέντα έχει οδηγήσει στη
συρρίκνωση του κλάδου των διεθνών μεταφορών. Σύμφωνα με τους μεταφορείς,
οι ελληνικές εταιρίες έχουν μειωθεί σε 500 από 3.500 που ήταν
παλιότερα. Συμφωνήθηκε η κατάθεση εκ μέρους των μεταφορέων όλων των
αλλαγών-βελτιώσεων που προτείνουν, εξέλιξη που θα οδηγήσει στον
εξορθολογισμό των κανόνων που ισχύουν και κατ’ επέκταση στον περιορισμό
της δυσμενούς, κατά τους μεταφορείς, μεταχείρισης που υφίσταται στην
ελληνική επικράτεια, ανάμεσα στους ξένους και τους Έλληνες ιδιοκτήτες
φορτηγών.ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ
-
<
- https://sarkazonea.blogspot.com/2019/01/blog-post_839.html
Πεντάλοφος Θεσσαλονίκης:Ήθη και έθιμα του τόπου μας
- https://sarkazonea.blogspot.com/2019/01/blog-post_839.html
Μην σταματάτε να ελπίζετε!!
- https://sarkazonea.blogspot.com/2019/01/blog-post_839.html
Περί ανασχηματισμού ο λόγος
- https://sarkazonea.blogspot.com/2019/01/blog-post_839.html
Γκόντης Γιώργος: Ερώτηση σχετικά με την αποπεράτωση του νέου παιδικού σταθμού Πενταλόφου, που άρχισε αλλά ποτέ δεν ολοκληρώθηκε
- https://sarkazonea.blogspot.com/2019/01/blog-post_839.html
Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης
- https://sarkazonea.blogspot.com/2019/01/blog-post_839.html
Αρνητικός Πρωταγωνιστής
- https://sarkazonea.blogspot.com/2019/01/blog-post_839.html
ΔΗΜΟΣΚΌΠΗΣΗ:Και βγήκαν όλοι νικητές, κι έχασαν όλοι οι άλλοι.
- https://sarkazonea.blogspot.com/2019/01/blog-post_839.html
Το δίκαιο και το συμφέρον δεν είναι δυνατό να συνυπάρχουν
Στον Αστερισμό των υποψηφίων
Στα χαρακτηριστικά των δημοτικών εκλογών του Μαΐου 2019 για το Ωραιόκαστρο, κρύβεται ο νικητής
ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΤΩΡΑ: «Δρυός Πεσούσης, πάς ανήρ ξυλεύεται…»
Προσπαθούν να μας παρουσιάσουν ως νέο κάτι που ανακατασκευάζεται με παλαιά και κυρίως «γερασμένα υλικά»
Ψάχνοντας την επόμενη μέρα της δημοτικής παράταξης «Ωραιόκαστρο Τώρα»
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ωραιοκάστρου με την απλότητα του ανέδειξε το ύφος και το ήθος του πολιτικού λόγου
Ο Φεβρουάριος θα είναι καθοριστικός μήνας για εξελίξεις στο Ωραιόκαστρο
Σε ζωντανή σύνδεση: Φύγε εσύ… έλα εσύ….!!!
Ουδείς αναντικατάστατος!!!
“ Τι κάνανε οι Πενταλοφίτες για να πετύχουν αυτή τη λεωφορειακή γραμμή;”
Τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Υπάρχουν ευθύνες και πρέπει να αποδοθούν !!!
Οι δημοτικοί μας παράγοντες, ο “κανένας” και η “είδηση”
Μία τρύπα στο νερό και στο βάθος φως
Μία τρύπα στο νερό και στο βάθος φως
Η συνάντηση, της «γραβάτας» κατέληξε στο πουθενά
- https://sarkazonea.blogspot.com/2019/01/blog-post_839.html
ΤΡΕΙΛΕΡ - ΔΙΚΟ ΜΟΥ
Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018
Δημήτρης Μάρδας: «Προβλήματα μεταφορέων φορτηγών»
Με
εκπροσώπους των μεταφορέων (φορτηγών) συναντήθηκε, στη Χαλκηδόνα του
Νομού Θεσσαλονίκης, ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Β’ Θεσσαλονίκης κ. Δημήτρης
Μάρδας. Οι μεταφορείς, του εξέθεσαν τα προβλήματα που προκαλούνται
κυρίως από τη μη επαρκή εποπτεία της αγοράς των φορτηγών διεθνών
μεταφορών. Επισήμαναν τα διαφορετικά συστήματα εποπτείας των διεθνών
μεταφορέων που υφίστανται σε άλλες χώρες της ΕΕ, όμορες της Ελλάδας και
μη, που είναι αυστηρότερα εκεί, προκαλώντας ταυτόχρονα ένα δίκτυ
προστασίας υπέρ των εγχωρίων μεταφορέων τους. Σημείωσαν επίσης τον
ανταγωνισμό που προκαλείται από μεταφορείς με έδρα την Βουλγαρία. Το
άνοιγμα της αγοράς, σε συνδυασμό με τα προαναφερθέντα έχει οδηγήσει στη
συρρίκνωση του κλάδου των διεθνών μεταφορών. Σύμφωνα με τους μεταφορείς,
οι ελληνικές εταιρίες έχουν μειωθεί σε 500 από 3.500 που ήταν
παλιότερα. Συμφωνήθηκε η κατάθεση εκ μέρους των μεταφορέων όλων των
αλλαγών-βελτιώσεων που προτείνουν, εξέλιξη που θα οδηγήσει στον
εξορθολογισμό των κανόνων που ισχύουν και κατ’ επέκταση στον περιορισμό
της δυσμενούς, κατά τους μεταφορείς, μεταχείρισης που υφίσταται στην
ελληνική επικράτεια, ανάμεσα στους ξένους και τους Έλληνες ιδιοκτήτες
φορτηγών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου