Blogger Widgets

ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ

ΤΡΕΙΛΕΡ - ΔΙΚΟ ΜΟΥ

** Ο πολίτης ουδενί των άλλων ορίζεται μάλλον ή τω μετέχειν κρίσεως και αρχής**

Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ: Ομιλία για Σ.Ν. του Υπ. Υποδομών & Δικτύων: «Δημιουργία Ενιαίου Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού χώρου»


ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙΒΟΥΛΗ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Πολυτεχνείου 27-29, 546 25 Θεσσαλονίκη
τηλ.:2310.545.503, 2310.545.509, fax: 2310.545.669
Βουλής 4, 105 62 Αθήνα
Τηλ.: 210.332.51.24 fax: 210.370.6011
Αθήνα, 26.07.16
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στην ολομέλεια της Βουλής και στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Μεταφορών Υποδομών & Δικτύων, «Δημιουργία Ενιαίου Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού χώρου» και στην εναρμόνιση της νομοθεσίας με αυτήν της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τοποθετήθηκε ο βουλευτής Γιώργος Λαζαρίδης.
ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΓΑνέφερε ότι ο σκοπός της εναρμόνισης της Οδηγίας αυτής με το Εθνικό μας δίκαιο, είναι η βελτίωση της ποιότητας και αποδοτικότητας των σιδηροδρομικών υπηρεσιών με την απομάκρυνση των εναπομεινάντων νομικών, θεσμικών και τεχνικών εμποδίων, και η ενίσχυση της απόδοσης και ανταγωνιστικότητας, ώστε να αναπτυχθεί περεταίρω ο ενιαίος ευρωπαϊκός σιδηροδρομικός χώρος.
Σημείωσε ότι αποτελεί πάγια πεποίθηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πως οι μεταφορές διαδραματίζουν σημαντικότατο ρόλο στην ενθάρρυνση και ελεύθερη διακίνηση του εμπορίου μεταξύ των κρατών-μελών, και η ενίσχυσή τους αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους στόχους για ανάπτυξη.
Επισήμανε ότι η οδηγία 2012/34/EΕ για τη δημιουργία ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου, συγκεντρώνει σε ένα ενιαίο κείμενο τις αρχές για την ανάπτυξη των σιδηροδρόμων. Κατ’ αυτόν τον τρόπο η ελευθερία της προσβασιμότητας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, θα δημιουργήσει νέες εμπορικές και οικονομικές συνέργειες με θετικές επιπτώσεις για τη χώρα.
Ανέλυσε στα σχετικά άρθρα, ότι διαχειριστής της σιδηροδρομικής υποδομής καθίσταται ο ΟΣΕ, που θα πρέπει να μεριμνά για τη συντήρηση, βελτίωση και επέκτασή της, και φέρει την ευθύνη της διαχείρισης των σχετικών επενδύσεων, στο πλαίσιο της γενικότερης εθνικής πολιτικής για τους σιδηρόδρομους.
Τέλος τόνισε, ότι ο χάρτης πορείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θέτει ως στόχους μακροπρόθεσμα, να ολοκληρωθεί ένα ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο μεγάλης ταχύτητας (έως το 2030), να έχει τριπλασιαστεί το μήκος των γραμμών του δικτύου μεγάλης ταχύτητας και να διατηρηθεί ένα πυκνό σιδηροδρομικό δίκτυο σε όλα τα κράτη μέλη. Επίσης, για το 2050, προτείνει όπως το μεγαλύτερο μέρος της μεταφοράς επιβατών σε μεσαίες αποστάσεις γίνεται σιδηροδρομικώς.
Ακολουθεί το βίντεο της ομιλίας:
Από το Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου